Sunday, June 16, 2013

Hari-hari terakhir di Kota Mekah

Day9: Jumaat (31 May 2013M bersamaan 21 Rejab 1434H)
Malam tu sepatutnya ada Ziarah Pilihan:Ekspidisi Gua hirak dgn bayaran tambahan 25riyal seorang. Kalo ikutkan aku mmg nk join (kununya nk experience sdiri pengalaman Siti Khadijah panjat Gua Hirak)., tp memandangkan xde geng (ma & abah xmo ikut) jd terpakse la xboleh join...huhuhu


Day10: Sabtu (01 Jun 2013M bersamaan 22 Rejab 1434H)
aktiviti hari ni bebas, utk bg ruang kepada jemaah utk gunakan segala peluang yg ada utk gandakan ibadah, shopping, sebagainya.


Day11: Ahad (02 Jun 2013M bersamaan 23 Rejab 1434H)
pula diadakan Ziarah Pilihan ke Muzium Hudaibiyah, Ladang unta & Umrah ke 4 dgn bayaran tambahan 25 riyal seorang. Yg ni aku sgt2 kecewa xboleh ikut sbb limited seat. Jemaah rombongan kami ramai (rombongan cuti sekolah ade 5 bas) tp pihak penganjur hny sediakan beberapa buah van jer utk ziarah, jd disebabkan aku lambat daftar, makanye seat pon dah penoh...kempunana la nk g tgk unta...huhu


No comments:

Post a Comment